Hallgatói Szolgáltató Központ

KKV ügyfélasszisztens állás Szolnokon 


Részletekért érdeklődj a hszk@uni-neumann.hu e-mail címen vagy személyesen az irodában a 01.23 hirdetésszám megadásával.

FELADATOK

A régió KKV szegmens ügyfélköréhez kapcsolódó adminisztratív jellegű feladatok ellátása, az ügyfélmenedzserekhez beérkező ügyfélmegbízások képviselete, végrehajtása, illetve nyomon követése. Személyes kapcsolattartás/ügyintézés (elsősorban telefonon) az ügyfelekkel, illetve a társterületek munkatársaival. Szerződések, adminisztrációs anyagok elkészítése. Hitelszerződések ellenőriztetése; hitelfolyósítások ügyintézése, előterjesztések dokumentálása, ügyfélproblémák, reklamációk, statisztikák kezelése.

ELVÁRÁSOK

legalább középfokú végzettséggel rendelkezel (felsőfokú végzettség előny),
angol nyelvtudás szóban és írásban
gyors, pontos munkavégzés,
proaktivítás és a tenniakarás,
kiemelkedő probléma megoldási képesség