Hallgatói Szolgáltató Központ

PDF letöltés Cikk nyomtatása E-mail

Budapesti székhelyű cég kecskeméti munkavégzésre informatikai asszisztenst keres, akiknek fő feladata HelpDesk hibajegy kezelő rendszerének kezelése.

Amennyiben  egy fiatalos csapatba vágysz és érdeklődsz az informatika világa iránt, akkor várják pályázatodat a meghirdetett pozícióra.

További részletekért érdeklődj a hszk@uni-neumann.hu e-mail vagy személyesen az irodában a 05.06. hirdetésszám megadásával.


A munkakörre való könnyebb és gyorsabb felkészülést egy a cégünk által készített komplex oktatási anyag segíti.

Feladatok:

  • Német illetve magyar nyelvű hívások fogadása és rögzítése hibajegy kezelő rendszerben
  • A felmerülő problémák útmutató alapján történő megoldása, adott esetben továbbítása a megfelelő szakemberek, támogató csoportok irányába
  • Kimutatások, statisztikák elkészítése a vezetők számára
  • Informatikai rendszerek felügyelete
  • Incidens menedzsment
  • A feladatokhoz kapcsolódó adminisztrációs munkák elvégzése
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel, IT vezetőkkel, a támogatásban részt vevő külső szolgáltatókkal és belső problémamegoldó csoportokkal, magyar, ill. német nyelven.
  • Az ügyfélszolgálati csoport hatékony működésének, a szolgáltatási szintek teljesítésének elősegítése
  • Az elvárt ügyfél elégedettségi szint biztosításának segítése

Elvárások:

  • Középszintű német és anyanyelvi magyar nyelvtudás
  • Legalább középfokú végzettség
  • Általános informatikai alapismeretek (Microsoft Office), és érdeklődés az informatika világa iránt
  • Nyitottság a három műszakos munkarend vállalására, illetve esetenként hétvégi munkavégzésre
  • Nyitottság az új információk elsajátítására, igény a folyamatos fejlődésre
  • Erkölcsi bizonyítvány

Képességek:

  • Ügyfélorientált gondolkodásmód
  • Udvarias, empatikus, határozott viselkedés
  • Konfliktuskezelő képesség
  • Gyors, pontos, precíz munkavégzés
  • Jó szóbeli és írásbeli kommunikációs készség
  • Kapcsolatteremtő képesség
  • Megbízhatóság
  • Önállóság
  • Problémamegoldó készség
  • Felelősségtudat, megbízhatóság, pro aktivitás
  • Jó csapatjátékos

Előny:

  • Angol nyelvtudás
  • Informatikai végzettség
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Felsőfokú végzettség

Amit kínálunk:

  • Fiatalos csapat
  • Nemzetközi háttér
  • Nagyvállalati környezet
  • Jó munkahelyi légkör
  • Versenyképes bérezés

Munkavégzés helye: Kecskemét
Akár azonnali munkakezdéssel