Hallgatói Szolgáltató Központ

PDF letöltés Cikk nyomtatása E-mail

 

Budapesti székhelyű cég kecskeméti munkavégzésre informatikai asszisztenst keres, akiknek fő feladata HelpDesk hibajegy kezelő rendszerének kezelése.

 

További részletekért érdeklődj a hszk@uni-neumann.hu e-mail vagy személyesen az irodában a 07.03. hirdetésszám megadásával.


A munkakörre való könnyebb és gyorsabb felkészülést egy a cégük által készített komplex oktatási anyag segíti.

Feladatok:

  • Német illetve magyar nyelvű hívások fogadása és rögzítése hibajegy kezelő rendszerben
  • A felmerülő problémák útmutató alapján történő megoldása, adott esetben továbbítása a megfelelő szakemberek, támogató csoportok irányába
  • Kimutatások, statisztikák elkészítése a vezetők számára
  • Informatikai rendszerek felügyelete
  • Incidens menedzsment
  • A feladatokhoz kapcsolódó adminisztrációs munkák elvégzése
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel, IT vezetőkkel, a támogatásban részt vevő külső szolgáltatókkal és belső problémamegoldó csoportokkal, magyar, ill. német nyelven.
  • Az ügyfélszolgálati csoport hatékony működésének, a szolgáltatási szintek teljesítésének elősegítése
  • Az elvárt ügyfél elégedettségi szint biztosításának segítése

Elvárások:

  • Középszintű német és anyanyelvi magyar nyelvtudás
  • Legalább középfokú végzettség
  • Általános informatikai alapismeretek (Microsoft Office), és érdeklődés az informatika világa iránt
  • Nyitottság az új információk elsajátítására, igény a folyamatos fejlődésre
  • Erkölcsi bizonyítvány

Képességek:

  • Ügyfél orientált gondolkodásmód és konfliktuskezelés
  • Udvarias, empatikus, határozott viselkedés
  • Gyors, pontos, precíz munkavégzés
  • Jó szóbeli és írásbeli kommunikációs készség
  • Önálló problémamegoldó képesség
  • Jó csapatjátékos

Előny:

  • Angol nyelvtudás
  • Informatikai végzettség
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Felsőfokú végzettség

Amit kínálnak:

  • Nemzetközi Nagyvállalati háttér
  • Versenyképes bérezés
  • Akár azonnali munkakezdés