Hallgatói Szolgáltató Központ

Rólunk

PDF letöltés Cikk nyomtatása E-mail

Hallgatói Szolgáltató Központ 

A Neumann János Egyetem Hallgatói Szolgáltató Központja komplex szolgáltatásokkal igyekszik támogatni hallgatóit tanulmányi idejük alatt és azt követően is. Az egyetemi rendezvények főszervezője, koordinátora. 2019. októberétől az egyetem kommunikációs irodájával egybeolvadva, felelős az intézményi kommunikációért is.


HSZK iroda

Területeink:

  • Beiskolázás, pályaorientáció
  • Karrier
  • Alumni/DPR
  • Tehetséggondozás
  • Kommunikáció

Alapfeladatok:

Beiskolázás, pályaorientáció

  • felvételi előtt álló hallgatók tájékoztatása beiskolázási rendezvényeken
  • beiskolázás támogatása, koordinálása: pályaválasztási kiállítások, roadshow-k, Educatio Nemzetközi Oktatási Szakkiállítás, intézményi beiskolázási rendezvények
  • Középiskolai csoportok fogadása

Karrier

  • állásajánlatok, szakmai gyakorlatok, diákmunkák hirdetése, közzététele
  • kapcsolattartás hallgatókkal, oktatókkal, külső partnerekkel
  • önéletrajz, motivációs levélírási tanácsadás – ELŐRE EGYEZTETETT IDŐPONTBAN!
  • próbainterjú
  • szakmai rendezvények szervezése: Állásbörze, szakmai előadások, gyárlátogatások

Alumni/DPR

  • intézményi vagy külső kezdeményezés alapján végzett hallgatók számára találkozók szervezésének segítése
  • kapcsolatfelvétel végzett hallgatókkal
  • DPR=Diplomás Pályakövetési Rendszer működtetése során aktív és végzett hallgatók véleményének lekérdezése (DPR kérdőív)

Tehetséggondozás

  • Hallgatói versenyek népszerűsítése.
  • Bethlen István szakkollégium (kutatócsoportok és szakbizottságok) munkájának támogatása; tagtoborzás, nyilvántartás, rendezvényszervezés.


Elérhetőségek:

6000 Kecskemét, Izsáki út 10.
(Fő épület, 5-ös számú ajtó a büfével szemben)
Telefon: 76/516-476, 76/516-403
E-mail: hszk@uni-neumann.hu